25 Ekim 2015 Pazar

BEYKOZ 1908'E ŞAFAK 76 GALİBİYETİ İLAÇ GİBİ GELDİ !

İstanbul Süper Amatör Lig 6.Grubunda haftayı deplasman maçı le geçiren Beykoz 1908 A.Ş. Takımında Şafak 76 karşısında alınan galibiyet ilaç gibi geldi ! Sarı-Siyahlı takımın Sportif
Direktörü Uğur Sakaloğlu maçın değerlendirmesini HABER 1908 için yaptı.

" Futbolcularımızın üzerinde geçen haftaların olumsuz stresi vardı biz bu hafta içi futbolcular ile birlikte zaman geçirip bu stresi atmaya çalıştık. Takım müsabakada çok iyi başladı her zamanki gibi rakip takım yine kapanıp gol şansı vermemeye çalıştı. İkinci yarıda hocamızın değişikliği sonucu iki gol bularak galip geldik. Bu galibiyet bize çok iyi moral oldu. İlerleyen haftalarda dahada iyi olacağız . "

 "Maça gelip bizi mac sonuna kadar sabırla destekleyen taraftarlarimiza çok teşekkür ediyorum. Tüm olumsuzluklara rağmen değerli hocamız Mustafa Denizli'nin dediği gibi içimizdeki İrlandalılara rağmen bu takım Allah in izniyle bu sene bir üst lige çıkacak en azından samimi olarak Teknik Ekip ve futbolcu kardeşlerim ile çalışıyoruz . Camia olarak birleşmeliyiz ,çünkü Beykoz iyi yerleri ve güzel şeyleri hak ediyor. Ben şahsen bunun için çok çalışıyorum teknik ekibimiz ve futbolculara sonuna kadar güveniyorum ve her zaman onların yanında olacağım. Gerçekten Beykoz'un iyi yerlere gelmesini isteyen herkesi bu büyük camianin şemsiyesi altında hiç bir menfaat beklemeden toplanmaya çağırıyorum. Büyük taraftarimizn söylediği gibi O SENE BUSENE...."


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder