28 Eylül 2015 Pazartesi

2015-16 EĞİTİM-ÖĞRETİM DÖNEMİ BAŞLADI

Uzun bir tatil döneminin ardından 2015-16 Eğitim-Öğretim Dönemi bugün başladı. Sabahtan itibaren okullarının yollarını tutan ilk ve orta öğrenim-Lise sınıflarına dahil öğrenciler arakdaşları ile hasret giderdi. Bu dönme öncesinde Beykoz Belediye Başkanlığı tarafından okullarımızn boya ve temizlik malzemesi ihtiyaçları karşılanmıştı. Rüzgarlıbahçe Mahallesinde bulunan Bahattin Özyazıcı İlkokulu'da gerçekleşen hummalı çalışmaların ardından çok güzel ve sağlıklı bir konuma yükseldikten sonra Eğitim-Öğretim Dönemine başlayan okullar arasına katıldı. Mahalle Muhtarı Sedat Altun tarafından bizzat takip edilen ve  ihtiyaçları giderilen okul, Beykoz Belediyesinin de katkılarını unutmayarak okul duvarına astıkları bir pankart ile Beykoz Belediey Başkanı Yücel Çelikbilek'e teşekkür mesajı iletti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder